Aynı yazarın İtiraf kitabının allanıp pullanmış haliydi. Ama o kitap çok çok daha güzeldi. Eğer bu kitabı bir 'ANNE' olarak okumasaydım belki bir şans verebilirdim. -
Spoiler- Kenna erkek arkadaşını trafik kazasında kaybediyor ve onu yaşarken arabada bırakıp kaçtığı ve ölümüne sebep olup kazadan sonra evinde bulunduğu için cinayetten hüküm giyip hapse giriyor Ve tabii ki hamile. (CoHo hiçbir çiftine sadece kendi öz çocukları olma şansını vermiyor.Hep başka adamlardan olmak zorunda. ) Her neyse çocuğunu doğuruyor ve ölen sevgilisinin ailesine veriyor çünkü kendisi hapiste. Ailenin durumu iyi ve çocuğuna gözleri gibi bakıyorlar yatıp kalkıp şükredeceği yerde 5 yıl sonra hapisten çıkar çıkmaz insanların huzurunu bozmak için yaşadıkları şehre taşınıyor. Cebinde beş parası yok kimse iş vermiyor neyine güvendiği konusunda da hiçbir fikrim yok. Birazcık karakter gelişimi olsa takdir ederdim ama geldiği ilk gün bir bara gidip bar sahibiyle(erkek arkadaşı scotty'nin kankisi) aşna fişne yapıyor. Aşırı aşırı itici, gram annelik vasfı taşımayan bencil bir karakter. Bar sahibi Ledger gördüğü andan itibaren Kenna'ya aşık oluyor. (Çiftlerin birbirine sebepsiz sırf görüp beğendi diye deli divane aşık olması asla bana geçmiyor. ) Bir annenin çocuğuna kavuşamama dramı yaratılmış ama kitap son 20 sayfaya kadar sadece romantizmle geçti. Erkek karakter Ledger olmasa Kenna kızına kavuşma konusunda bir adım öteye bile gidemezdi. Kitabın sonunda da kızıyla kavuştu ki nasıl dillere destan bir kavuşma. Pat diye 'seni ben doğurdum ben senin annenim' demek neyin saçmalığı. Her şeyi geçtim 5 yıl sonra çocuğuna değil de kaybettiği evcil köpeğine kavuşmuş gibiydi.
Bunu bir anne olarak yazıyorum. Aynı durumda olsam işsiz, güçsüz kiramı bile ödeyemeyecek durumda olsam, daha iyi bir duruma gelene,