Cam şatoyu okurken çok fark edememiştim ama 'Karanlık taç'ı bitirdikten sonra aynı yazarın 'Acotar' serisi bana kül kedisi masalı gibi geldi. Chaol'a çok fazla ısınabildiğim söylenemez ama Celaena, Nehemia olayında Chaol'a haddinden fazla yüklendi kaldı ki kendisi de melek değil gayet gri bir karakter. Bu tamamen Maas'ın esas oğlanımızı
Ortaya çıkarmak için bahanesi :)