Uzun zamandır okumayı bekliyordum ve sonunda okuyabildim. İlk sayfadan itibaren orijinal ve içine çeken bir kurgusu var elimden zor bıraktım. Klişe neredeyse yoktu ve karakterler o kadar güzel anlatılmıştı ki hangisinin favorim olduğuna karar veremedim. Kitabın beni en çok çeken tarafı hem günümüzün bir sürü sorununa değinmesi hem de Nova'nın kimseye ihtiyaç duymayıp kendi kararlarını alan güçlü bir kadın karakter olarak çizilmesi oldu. Kendisine aşık oldum desem az. Kısaca konusundan bahsedersem hikaye Nova isimli kızımızın yaşadığı kasabada başlıyor. Nova gökyüzüne aşık normal bir genç olarak hayatını sürerken bir efsane olarak inanılan Elemental'den alfinler 100 yıl önce kaçırılan varisleri aramaya geliyor ve hikaye başlıyor. Yıkılmış su krallığının deli su varisi olan Nova Diyar'da bir anda sebebini bile bilmediği bir nefret ile karşılanıyor. Geri kalan kurgu ile ilgili ne söylesem spoiler olur gibi geliyor. İçinizde acaba beğenmem gibi bir şüphe varsa hemen onu içinizden atın ve kitabı alıp okuyun derim.