1 yıldız bile çok aslında zamanında bu kitabın neden kaldırıldığı çok belli. Tecav*z, işkence ve şiddeti okumak hiç bu kadar iğrendirmemişti. Ayrıca Zade'in bu suçu yapanlara işkence edip sonrasında aynısını kendisi yapması ve bahane olarak da nasıl olsa ileride o da beni isteyecek demesi o kadar saçma ve iğrenç ki. Adeline'ın ise bunu bu kadar çabuk kabullenmesi ve romantize etmesi yüzünden saçlarımı yolmak istedim. Lütfen böyle şeyleri romantize edip normalleştirmeyin.İşkence sahnelerinin bu kadar detaylı olmasından bahsetmek bile istemiyorum. Kitabın hasta bir zihinden çıktığı çok belli. Bu kitaba ve Zade'e bu kadar aşık okur görmek ise oldukça üzücü. Kendisine saygısı olan birinin okumaması gereken bir kitap fazla bir yorumda bulunmak istemiyorum.