Fatmanur Albay

Fatmanur Albay
@albay1
Boşuna içiyoruz, kalp hep ayık.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne diyeyim ki... hepimiz birazcık ölüyüz.
“Bir tilkinin dönüp dolaşacağı, durup soluklanacağı, selam verip kaçacağı yerler vardır. Genelde bu yerlerin hepsi kendini kürkçü dükkanı sanır.”
“İmkansız, reddedilmiş mümkündür.”
Ömer Hayyam haklı; “Ben varım diye var dünya, ben yok; o da yok.”