albertine

albertine
@albertined
İlişkiler başlar biter, aşklar gömülür, dirilir, adamlar/kadınlar gelir gider. Ama kendimiz hep buradayızdır. Hep kendimize kalırız sonunda. İlişkiler de bizim içimizdedir. Arkamızdan gelmeleri de bundan. Çünkü kendimizden kurtulmak mümkün değil
Sayfa 159·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kişiler yeni bir ilişkiye başladıklarında çoğu zaman ilişkilerini hayatlarının merkezine alan bir tavır sergileyebiliyorlar. Dünya ilişkinin etrafında dönüyormuş da kendileri de dahil geri kalan herkes figüranmış gibi… Kayıp cennet bulunmuş da o cennetten hiçbir zaman kovulmayacaklarmış gibi. Ama sonuçta cennet bu, kovulmak için var !
Sayfa 155·Kitabı okudu
“Yanlışlar hep başlangıçla ilgilidir”
Sayfa 154·Kitabı okudu
Kayıp kelimesi, bize ilk olarak ölümü çağrıştırsa da aslında ilişkinin bitmesi de bir kayıptır. Bu süreçte benlik kaybedilen kişi ya da nesnenin artık var olmadığı hükmünü verir ve bu kişi ya da nesneden geri çekilir
Sayfa 134·Kitabı okudu
Her ayrılıkta ayrılınan her neyse onunla olan halimizden ve bulunduğumuz yaşam döneminden de ayrılıyoruz. Ayrılık içinde ayrılık yaşıyoruz
Sayfa 127·Kitabı okudu