Okumak, okumak güzel şeydir insan okudukça kendi dünyasını keşfeder. Ama keşfettiği dünyasını kağıda dökmek ise bambaşka bir yolculuktur. Çünkü yazmak, sadece keşfetmek değil, aynı zamanda o dünyayı başkalarına da gösterebilmek, onlarla paylaşabilmektir. Okudukça büyür insan yazdıkça kendini bulur..