Kahramanımız Alper Kamu yine iş başında. İlk kitaba göre daha çok sevdim bu kitabı. Hem duygusal olarak hem de olayların akışı olarak daha yoğundu. Kitap bittikten sonra birden fazla yere tekrar dönüş yaptım. Bir çok taş yerine oturmuş oldu böylece. Okurken çok eğlendim kahramanımızla ama hüzünlü ayrılıyorum. İlk kitapta kahramanları bir yerlere yerleştirmiş ikinci kitap için tahminlerde bulunmuştum. Ama hepsi yerle bir oldu. Ters köşe oldum.