Siyah botlar, siyah bir pantolon, siyah bir tişört,siyah bir ceket,uzun koyu renkli saçlar,siyah bir sırt çantası,siyah defterler,siyah kalemler... Gözleri lens olsa bile siyah. Her şey siyah.İşte o kız, melek olsa bile kimse ona yanaşmak istemez.Şeytan gibi,mazoşist gibi ve hatta terörist gibi görünür etrafındakilere.Dışlanır.Silikleşir.Onunla göz göze gelenler somurtur, belki korkar, hatta korktuğu için kötü duruma düşürmeye çalışır... Ama asıl iyi, asıl melek odur. Peki insanlar ne yapar? Yargılar. Sadece yargılar. Çünkü giyim tarzınızı bile değiştirmeniz beklenir sizden, sırf o önyargılı bakışları kendinizden uzak tutmak için.