4 yıl önce kütüphaneden alıp
okuduğum beni çok etkileyen bir kitap. Bazı sayfalarda ağlamıştım:,)Tekrar okumak istiyorum. Umudumu yitirdiğim zamanlarda aklıma her seferinde yazarın kendi yaşamış olduğu mücadelesi,inancı,tutkusu geliyor ve bu beni motive ediyor.