A.

"Sana benzetiyorum güzel olan her şeyi."
Reklam
#biryudumkitap
Bazı anlar vardır ki insan, şöyle bir durup düşünür. Bulunduğu yer, yaptığı iş, geçtiği sokaklar... Bütün bunlar bütünüyle zaman kaybıdır, yanlış gelir işte. Çıracıoğlu'nun bir başka kitabında şöyle bir söz geçer: "Senin ne işin var burada? Git evine kitap oku. O kadar çok okuman gereken kitap var ki... Lüzumsuz işlere harcanan zamanlara sonradan çok ihtiyacın olacak." Böyle anlarda kitaplara koşmalı sevgili okur. Kalmadı başka sığınağımız. Var olun.
Şu küçücük dünyada herkes incitilmiş, isimsiz, herkes yanlış yerde.
Rüzgarlarında savruldum, gel durdur istersen
-Niçin seversin Güntülü? -Sevginin niçini olmaz ki efendim...
Reklam