Ne kadar da meraklıyız fani şeylere kıymet vermeye. Öğrenmeye de niyetimiz yok gibi! Mark Twain, "İnsanın gerçek değeri yüreğinde yatar." der. İnsan dediğin yüreğidir sevgili okur. Hepsi bu. Var olun.
İnsan, gitmekle meşhurdur. Öyle ki Melisa Kesmez'in bir başka öyküsünde, "Kalacak gibi de gelsen bazen, o kadar belli ki, gideceksin." denir. Ne diyelim sevgili okur. Giden gider, olan olur. Biz doğan yeni güne bakalım! Var olun.
" " Daha çok anlat” dedim.
“Hoşuna gidiyor mu?”
“Çok. Elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum.”
“Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?”
“Gider gibi yaparız." ''