" Gerçekten de,bir demokrasideydik artık ! Lider yalanlar söyleyerek yönettiğini sanıyor,halk uyduğu bütün kanunların kendi iyiliği için konduğuna inanıyor , ülkedeki tek yayın organı olan radyonun spikeri de her şeyi görüyor ancak deli taklidi yapıyordu ! "