Berna Zengin Durmuş

Berna Zengin Durmuş
@alfonsina
"Onun iyi adam olduğuna inanmıyorum. Onlar kalıplarının içinde rahat. Onlardan değilim ben."
Sayfa 178·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü insan sevmiyoruz.
Başkalarından ayrıldı mı neden böyle seviniyor?
Sayfa 145·Kitabı okudu
Eluard, "Gözler konuşmaya başladığı zaman her şey susar," demiyor mu?
Sayfa 139·Kitabı okudu
"Şimdi ben ona yokum. Olsun. Uykudaki yokluk gibi bu, geçici. Uyanınca ona daha çok varım..."
Sayfa 138·Kitabı okudu
-Neden? -Döverler bizi. -Doğru. Evlerinden fırlarlar, üstümüze çullanırlar, döverler bizi. Ne yapsak onlardan korkacağız. Korkmadık mı kötü! Ama seninle olmamız öyle iyi ki, öyle!...
Sayfa 137·Kitabı okudu