"Uzanmak bir yere, koklamak toprağı ve söylemek kendi kendine: ' İşte bu topraktır bitkinliklerimizin umudu ve sonu; dinlenmek ve çözülüp gitmek için daha iyisini aramak boşuna!"
"Ben kimim? Gerçek ben'im hangisi: Yanıtın ben'i mi yoksa suskunluğun ben'i mi? İlk tepkim hep enerjik, ikincisi yumuşaktır. 'Bilgelik' denen şey aslında, sürekli bir 'düşünüp taşınma' , yani ilk hareket olarak eylemsizlikten başka bir şey değil."
"Yüreğimizi acıtmayan ne bir önem taşır ne de artık var olur. Geçmişimizin niçin bu kadar çabuk bize ait olmaktan çıkıp tarih görünümünü aldığı, artık kimseyi ilgilendirmeyen bir şey kılığına büründüğü belli"