Paylaştığım alıntılar benim için değerli olan kısımları aklımda daha kolay tutmak, geri dönüp okumak ve aynı görüşteki insanlara ilham olması amacı taşımaktadır teşekkürler
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Işığın savaşçısı adaletsizlik karşısında duyarsız kalmaz.
Her şeyin herkes için geçerli olduğunu, bir tek hareketin dünya yüzündeki herkesi etkilediğini bilir. Bu yüzden, başkalarının acı çektiğini görürse düzeni sağlamak için kılıcını kullanır.
Ama zulme karşı savaşsa da asla zalimi yargılamaya kalkışmaz. Her insan,Tanrı’nın önünde kendi yaptıklarının hesabını verecektir; savaşçı görevini yerine getirir, başkaca yorumda bulunmaz.
Işığın savaşçısının dünyadaki varlığının nedeni, insanlara yardım etmektir, onları yargılamak değil.
Can ü tenin yoldur sana
Her zerresi dağdan büyük
Ger bu yola ermez isen
Çok çok bela çeksen gerek
Aşıkların bir adeti
Kendülerin yoğ eylemek
Ger yoğ edersen kendünü
Baki hayat bulsan gerek