📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
2026 hedeflerimden bazıları:
* Ankara’yı daha çok gezmek.
* Katıldığım kitap kulüplerinin sayısını arttırmak.
* Geçen seneden daha çok daha nitelikli kitaplar okumak.
* Spora ve sağlıklı beslenmeye daha çok özen göstermek.
* Çevremi genişletmek (tanıştığım insanların kaliteli insanlar olması kaydıyla tabii)
Umarım başarabilirim :) herkese iyi seneler diliyorum.