Neyi nasıl düşündümüzü hiç düşünmüyoruz.Bilinçli ve özerk kararlar aldığımızı sanarak kendimizi kandırmaya devam ediyoruz.Belki de Montaigne söylediği sözde haklıdır 'Kendimizle aramızdaki fark , bir başkasıyla aramızdaki fark kadar büyüktür' Ne dersiniz?
Yap Gitsin/Bahar Akın