Teddy

Teddy
@ali_colak
Doğal olur esas olur Siyah beyaz aynı terazide Bazen, yanlış olur Ama yine de, güzel olur
“Dünyada, sizin dışınızda kimsenin gidemeyeceği tek bir yol vardır: Nereye varır? Sormayın, ilerleyin." - F. Nietzche
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
TED’in Baş Küratörü Chris Anderson: Neden yaşadığın sürede Mars'a milyonlarca insanın oturduğu bir şehir kurman gerekiyor? Ki bunu yapmayı çok istediğini söylemiştin sanırım? Elon Musk: Bence ilham verici ve cazip bir geleceğimiz olması önemli.Sabahları kalkıp yaşamanız için sebepleriniz olması gerektiğini düşünüyorum sadece. Mesela neden yaşamak istiyorsun? Sebep ne? Sana ne ilham veriyor? Gelecekle ilgili neyi seversin? Ve eğer orada değilsek eğer gelecek orada yıldızlar arasında olmamızı içermiyorsa ve birden fazla gezegenli tür değilsek , eğer sahip olacağımız gelecek bu değilse , bunu son derece üzücü buluyorum.
“İnsanın akIı çoğaIdıkça, can sıkıntısı artar.” Dostoyevski
Hal Ehli Olan Gerçek İnsandır. Kör bir adam,her akşam evinden bir gaz lambasıyla çıkıyordu.Yine bir akşam elinde gaz lambasıyla çıkan kör adamın arkadaşı yanına gelerek dalga geçmek ister.Ve kör adama 'Senin gözlerin görmüyor.Elinde neden gaz lambası taşıyorsun ? ' Kör adam; 'Senin gibi insanların bana çarpmaması için gaz lambamı elimde taşıyorum'.
TOLSTOY 3 SORU ...... "Dün eğer benim dermansızlığıma acımayıp şu tarhları kazmasaydınız, gidecek ve şu adamın saldırısına uğrayacaktınız ve yanımda kalmadığınıza pişman olacaktınız. Yani en önemli vakit, tarhları kazdığınız vakitti; en önemli kişi bendim ve en önemli işiniz bana iyilik yapmaktı. Daha sonra bu adam yanımıza koşarak geldiğinde, en önemli vakit onunla ilgilendiğiniz vakitti, çünkü eğer onun yaralarını sarmasaydınız, sizinle barışmadan ölecekti. Dolayısıyla en önemli kişi oydu, en önemli iş de onun için yaptıklarınızdı." "Bundan sonra şu gerçeği unutmayın: Tek önemli vakit vardır, içinde bulunduğunuz an. O an en önemli vakittir, çünkü sadece o zaman elimizden bir şey gelebilir. En önemli kişi, kiminle beraberseniz odur, zira hiç kimse bir başkasıyla bir daha görüşüp görüşmeyeceğini bilemez; ve en önemli iş iyilik yapmaktır, çünkü insanın bu dünyaya gönderilmesinin tek sebebi budur."