Ali Asaf

Ali Asaf
@aliasafdayi
Hakkımda hiçbir şey bilmen eline birşey geçmez.
Üstad", diye sormuş "Peygamberlere ne diye gerek duyuldu, biz kendimiz yolumuzu bulabilirdik." N. Fazıl, okuduğu kitaptan başını kaldırmadan: "Ne diye vapura bindin ki, yüzerek geçsene karşıya"
Reklam
Gökyüzü bile iki yüklüyken, insanlar nasıl olmasın ?
“Geriye döndüremeyeceğin bazı şeyler vardır. Sadece ileriye doğru gidebilirsin.”
güçlülere karşı güçsüzlerin tek yolu kaçmaktır..!
Dünya iyi bir yerdi yine. Rüzgar kesildi, kar konfeti gibi inmeye başladı. Babaanne Bettina kar tanelerinin dünyaya kısa bir süre için dönen cennetten ruhlar olduğunu söylerdi. Bunun doğru olmadığını ama olanaklı olduğunu bilir, canım istediğinde de inanırdım.
Reklam