Ali

Ali
@alikml15
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık.ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ali

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2021 13. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma
Çünkü sadece kendi kaderlerini bir gizem olarak yaşayabilenlerin gerçek anlamda yaşadıklarına inanıyorum
İnsanlar okunmamış birer kitaptır.En basitleri hakkındaki hükmü bile tamamının okunmasına bırakmalı.Biraz derince olanların ise,iyice okuduktan sonra üzerinde az veya çok düşünmek lazım.