Uzaklığımız kilometrelerce olmak yerine bir nefeslik olsaydı, belki bu aramızdaki sessizlik ortadan kalkardı. Eskisi gibi birbirimize dağ olurduk, çiçek olurduk. Şimdi aramızda denizler, belki de okyanuslar var. Belki deniyoruz dalgaları aşmayı ama birbirimize o kadar kırgınız ki, kırgınlığımız dev dalgalara dönüşüyor. Her seferinde alabora oluyoruz. Ne zaman durulacak bu dalgalar?
2 deniziz ama birbirimize karışmıyoruz… ne sen benim kıyıma vurabiliyorsun ne de ben senin ufkuna ulaşabiliyorum. Aramızda görünmez bir sınır var sanki; aynı gökyüzünü paylaşıp aynı suda buluşamayan iki ayrı dünya gibi.