Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar.
Geçti istemem gelmeni,
Yokluğunda buldum seni;
Bırak vehmimde gölgeni
Gelme, artık neye yarar?
Necip Fazıl Kısakürek
Rahmetli Özal zamanında kürtçe konuşma yasağı kaldırıldı rahatça konuşabiliyor televizyonda bile kanallarımızı yayınlayabiliyorduk. Vefâtından sonraki hükümet ise o kanallarımı kaldırdı. yerine trt kurdi’yi getirdi. Bilin bakalım kim o hükümetin başı. Şuan bile 2. Sınıf vatandan muamelesi gören biz kürtler bile sadece seçim günü hatırlanırken ne bu sevda sizdeki ?