Rahmetli Özal zamanında kürtçe konuşma yasağı kaldırıldı rahatça konuşabiliyor televizyonda bile kanallarımızı yayınlayabiliyorduk. Vefâtından sonraki hükümet ise o kanallarımı kaldırdı. yerine trt kurdi’yi getirdi. Bilin bakalım kim o hükümetin başı. Şuan bile 2. Sınıf vatandan muamelesi gören biz kürtler bile sadece seçim günü hatırlanırken ne bu sevda sizdeki ?