Dağra

Dağra
@alisnyz
Yaşamak öldürür
Bazı kitapların son sayfaları çok sevdiğin bir insanı kaybetmek gibi
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Eskiden çok konuşur , çok kızar ve bi o kadar da gülerdim. Bugün aynaya baktığımda duvar gibi bir insan görüyorum. Tepkisi yok , duyguları yok. Öyle ifadesiz bir şekilde duruyor. Anlatılacak şeyler vardır elbet ama neyi , nasıl anlatayım ? Böyle şeyler kolay anlatılmaz. Hem neden anlatayım ? Çok güzel yaşadım , onlarca iyi anı biriktirdim . Şimdi bakınca hepsi anlamsız geliyor. İyi ya da kötü hiçbir an ve anı istemediğimi farkettim. Sadece yok olup gitmek ... Herhangi bir taraf tutmuyorum. Bir beklentiye girmiyorum. Bu an da akıp geçecek bunu biliyorum. Vücudum sürekli uyumak istiyor.
Hayat ve İnsan
Bazı şarkılar sonmuş gibi Bazı şarkılar oymuş gibi Bir denizcinin evine dönmesi , kırlangıçların umurunda olmaz Şimdi kuş vuran bi sapan kadar merhametsiz sensizlik Ait olmadığım bi denizin tam ortasındayım Yüzeceğimm sana varana kadar kulaçlarım
Edebiyat
Sizin için çabalayan insanları hiçe saymayın
Edebiyat
Yoksun ya dünya yıkılsın üstüme , canım yanmaz
Edebiyat