Uygulamada bir şey fark ettim bazı insanlar sürekli okumayı kutsallaştırıyor aslında eleştirimin temeline inersek bazı kitaplar okumayı kutsuyor ve bunu alıntılama ihtiyacı hissediliyor üstüne birçok kişi de beğeniyor. Bu bir yerden sonra insanı bayıyor öyle ki en vasıfsız kitabı bile yüceltebiliyorlar. Kitap sevgisi iyi hoş da içeriği boş olan her kitap vakit kaybıdır, bu da bir gerçek. Okuma motivasyonu olarak kağıdı değil de fikri öne çıkarsak daha hoş olacak. Okumak entelektüel bir faaliyettir ve sadece kitap değil ilgi çekici olan bir makale de okunmalıdır, bir deneme de okunmalıdır. Okumak çok güzel okumak böyle falan gibi laflar bana hiç samimi gelmiyor. Sizlerin de fikirlerini merak ediyorum tabii.