6/10
·328 syf.··
2026 26. kitabı
Nikolas.. Erkeklerin ne kadar beyinsiz olabileceğinin kanıtıdır kendisi.. Tess'e aşık olunca duygularından kurtulmak için kızı başkasıyla evlendirmeye karar veren bir üstün zekalıyla karşı karşıyayız. Kurguda bazı boşluklar vardı ancak mafya kitabı olduğundan çok takılmadım, keyfini çıkardım o yüzden.. Yoksa Tess'in çevresinde elle tutulur hiç kimse yok. Allahımm hele o annesi.. O kadını parçalamak geçti içimden.. O nasıl bir manipülatif karakterdir. Sırf kendisi evlenip mutlu olacak diye kızını mafyanın kucağına attı. Kızı çocukluğu boyunca zorbalığa uğramış fark etmemiş bile.. Düşündükçe deliriyorum. O yüzden de sonuna zerre üzülmedim. Fantastik kitapların arasına soktuğum klasik bir mafya kitabıydı. Böylece Yunan mafyası da okumadık demeyiz artık.. 3. kitapta Türk mafyası varmış. Merakla onu beklemekteyim. Herkese iyi okumalar :)
Günahkârın OyunuMichelle Heard · Artemis Yayınları · 202666 okunma
Puan vermedi·348 syf.··
2026 38. kitabı
#SandieJones #ÖyekiKadın #EpsilonYayınları “O nasıl biri?” diye sordum. Sakalını ovuşturarak bir süre düşündü. “Sanırım her anne gibi. Ev hanımı, uzlaştırıcı, son derece sadık ve çocuklarına karşı korumacı. Umarım karşılığında aynı sadakati sunabilirim. Onun hakkında tek bir kötü söz duymadım. O iyi bir kadın.” * * * * * * * * * Merhaba arkadaşlarım 🪽 sizlere; özellikle toksik aile dinamikleri, manipülasyon ve gaslighting gibi temaları derinlemesine işlerken, okuyucuyu sürekli şüphe içinde bırakan “ÖTEKİ KADIN” ile geldim. Sandie Jones'in kaleminden * * * * * * * * * Öncelikle Toksit dinamikler nedir ufaktan değinmek istiyorum.. Aile içi etkileşimlerin ,birbirlerine yıkıcı veya zarar verici sonuçlar doğurduğu aile yapısı olarak ifade edilir.. Şöyleki; Bireyler, aile içinde sürekli kaygı , duygusal manipülasyon veya sözlü taciz yaşayabilirler. Bu zararlı dinamikler genellikle sürekli eleştiri, sınır tanımama ve aile üyelerinin kendilerini bitkin ve değersiz hissetmelerine neden olan suçluluk duygusu uyandıran konuşmalar, kontrol altında tutmalar, tehtitkâr olmaları, yetişkin çocuk veyahut yetişkin genç rollerinin tersine dönmesi.. olarak tanımlanır.. “Gaslighting” terimi ise kişilerin gerçeklik algısını bilinçli olarak bozan bir tür psikolojik baskı yöntem olarak tabir edilir.. Bu yöntem kişilerin anılarını, duygularını ve algılarını manipüle ederek onların kendi hafızaları ve duygusal durumları konusunda şüphe duymalarına neden olan bir kavramdır.. Şimdi... Şöyle bir aile düşünelim; Toksik aile dinamikleri olan, manipülasyon ve gaslighting gibi temaların iç içe geçip harmanlandığı ve o son dokunuşla ortaya çıkan tasarımı.. Ne kadar korkunç ve ürkücü bir tablo öyle değil mi Aile ..!!! Dışarıdan bakıldığında sorunsuz hatta
Öteki KadınSandie Jones · Epsilon Yayınları · 2022209 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
7/10
·544 syf.··
2026 21. kitabı
Sonunda ben de bu seriye başlamış bulunuyorum. Şöyle bir düşündüm de oldukça farklı bir kurguydu. Bazı kısımlarda sıkılsamda çoğunlukla zevk alarak okudum. Açıkçası uzun zamandır Türk bir yazardan fantastik bir kurgu deneme arayışındaydım. Daha önce HGOİ serisini duymuştum ama muhtemelen okuma geçmişim ve yaşım nedeniyle bana pek zevk vermemişti, fazla ergence gelmişti o seri. O yüzden de vazgeçmiştim bu tarz denemelerden. Ama birkaç paylaşım görmemle Medusa'nın Ölü Kumları'na olan merakım resmen bir anda hortladı. Öncelikle Maral oldukça başarılı ve yaratıcı bir evren kurmuş. 4 kız ve hepsinin farklı ırka mensup olması oldukça başarılı. Kurguyu, evreni ve karakterleri genişletmiş oluyor böylece.. Sadece ana kurguya, olaya geçişimiz çok geç oldu bence.. İlk kısımların biraz edisyona ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Muhtemelen geniş bir evren kurma düşüncesi ve her şeyi ayrıntılı göstererek sağlam temellere otursun amacıyla böyle yapmıştı ama günümüz ve dünyamızda geçen kısımlar oldukça sıkıcıydı. Allah'tan kitap bırakma huyum yoktur da direndim resmen.. Ancak her şey Araf'a geçişleriyle değişti. Ortam tasvirleri o kadar iyiydi ki her gittikleri yer; orman, Akademi vs. hepsi gözümde canlandı. O anlamda anlatımı çok beğendim. Beni kitaba karşı en çok irrite eden şey karakterlerin belli özelliklerinin aşırı uçlarda oluşuydu. Elzem sürekli ben şöyleyim, şöyle yaparım, yok düşmem bık bık bık kibri kaf dağındaydı. Itır desen o kadar gıcık, o kadar saçma sapan hareketleri vardı ki tahammül etmekte güçlük çektim. Doğa desen Allahımm bu kızın korkaklığı, Elzem'in eteğinden ayrılmıyor oluşu, Mara'ya gelirsek o bilmiş halleri falan tam dayaklıktı. Okudukça evett, bir şeyler yerine oturuyor, bu hareketlerinin ırklarının belirgin özelliklerinden geldiğini falan fark ediyoruz ama
Medusa'nın Ölü Kumları 1Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 02,042 okunma
10/10
·448 syf.··
2026 28. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 25 Mart 2026 08:36
Hihhhhh vicdansız kadın Hiç mi acımadın bu kadar aşk dolu kitabın sonunu şu şekil yazarken. Allahım içim çıktı, kahroldum resmen okurken. Zaten bu seride en sevdiğim şey Sidem' in tüm duygularını çok derinden hissediyor olmamdı, Allah kahretmesin ki sonunda yaşadığı tüm acıyı, hayal kırıklığını da dibine kadar hissettim. Şimdiiii gelelim kitabımızın başlangıcına ve yaşadığımız olaylara; İlk kitabın sonundan sonra Sidem' in abisiyle bir yüzleşme yaşaması gerekiyordu ve tam olarak burdan devam ettik kitapta. (Abisinin yüzsüz ve arsızlığı için benim diyecek kelimem yok arkadaşlar okudukça söveceksiniz zaten xnxjdj ) Tüm bu yüzleşmelerin ağırlığı bir yana bu kitapta birbirlerine şans veren, anlaşmalı evliliği gercek kılmak için çabalayan bir Sarp ve Sidem okumak benim için paha biçilemezdi. Zaten ilk kitaptan itibaren çekimlerini çok net hissettiğimiz çiftin bu kitapta birbirlerine tamamen filtresiz şekilde yaklaşmasını okumak ayrı bir mest etti beni. Yazar ikilinin arasındaki bağı o kadar güzel geçiriyor ki her sahnesine ayrı düşüyorum bu serinin. İki karakter de zaten arsız ve tahrik etmeyi seviyorlardı bu kitapta, bu bayağı üst boyuttaydı. (Aralarındaki çekim var ya Allahımm o kadar iyiydi kii) Özellikle bu devam kitabı kesinlikle yetişkin içerikli bilginiz olsun. Kitapta Sarp' ın bütün yakınlarını severken Sidem' in kimsesini sevmiyorum. (belki bu yüzden de Sidem' in yalnızlığını, korkularını bu kadar derinden hissedip sarsılıyorum. ) Keza yine bana kitaplarda çocuk karakterler pek geçmez ama burda Bella' yı okumaya aşığım. Öyle bıcır bıcır tatlı bişey ki insanın içine sokası geliyor. (Sidem ve Sarp' ın ona olan bağını okumak acayip duygulandırıyor beni) Kitaba bayıldım Her duyguyu hissederek okudum ve benim en sevdiğim serilerden biri zaten. Kitap boyunca her
Zamanın Gölgesi IIEylül B. Yılmaz · Pukka Yayınları · 2025101 okunma
9/10
·400 syf.··
2026 1. kitabı
Tek kelimeyle ba-yıl-dım!! 2. kitap yorumumda bu kadar olay son kitapta nasıl toparlanacak falan demiştim. Hiç düşündüğüm gibi olmadı. Çok iyi bir son kitap olmuş. Bayılarak okudum. Yine 2 günde yedim bitirdim kitabı.. Kitabın çoğu kısmını kesinlikle Kirill üstlenmişti. Allahımm adam karım da karım modundan hiç çıkmadı. Aşırı tatlıydı. Sasha'nın sahte ölümünden sonra bambaşka bir Kirill görüyoruz bu kitapta.. Tüm sırlar ortaya çıktı, hainler belli oldu. Hem evliliklerindeki hem de aile ilişkilerindeki dengeler yavaş yavaş yerine oturuyor. Rina'nın en sevdiğim serisi oldu. Muhtemelen bir süre sonra reread yaparım. Herkese iyi okumalar :) Not: Bendeki ilk baskısı olduğundan mıdır nedir çok fazla baskı hatası vardı. Edisyon konusunda acele edildiğini düşünüyorum. Umarım sonraki baskıları daha iyi olur.
Canavarımın KalbiRina Kent · Ren Kitap · 2026317 okunma
7/10
·352 syf.··
2026 1. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 03 Ocak 2026 02:10
bu kitapta ennn sevdiğim şeylerden biri kitabın sonundaki bonuslar oldu allahımm bayıldımmmmm serideki herkesin bir bağlantısı olması harika ya keske her kitapta bonus olsaydı
Sessiz YalanlarNeva Altaj · Artemis Yayınları · 2024957 okunma