“Yoksa o, bir anlık bile olsa, senin gönlüne yakın olsun diye mi yaratıldı?”
Bir “an”, bir bakışla, bir gülüşle bitimsiz olmaya lâyık bir “an”. İşte bu “an”lar değil mi hayatı bunca zengin, bunca yaşanılası kılan... Tanrım!.. Bir “an”lık mutluluk! Koskoca bir insan ömrü için bu kadarı bile yetmez mi?..”