Alone30

Sizce bazı insanlar neden değer görmediğini hisseder?
Niye hep acı çekiyordum, hep zorbalığa uğruyordum, hep suçlanıyordum, her daim ayıplanıyordum? Niye kimseyi memnun edemiyordum? Birinin gönlünü kazanma çabalarım neden boştu?
Alıntı
Alone30
Kendisine karşı yeterince sevgi ve değer vermediği için.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Haramda huzur ararsan huzur sana haram olur...
Akşamı kıldım, iki sayfa Kur’an’ımı da (Meâric Suresi) okudum. Yatacak yerim, yiyecek rızkım da var. Çayım da demleniyor. Okuyacak bi dünya kitabım da var… Afiyetteyim Elhamdülillah… Bir de hasbihal edeceğim refikam olsa iyiydi ama yapacak bir şey yok. Bu durumda benden daha mesud’u cennettedir 😂 Şunu alamadım, bunu satamadım, şuraya gidemedim, onu giyemedim, bundan yiyemedim derdim yok. Bugün bulduğumu bugün yerim, yarına Allah Kerim… Uzun emellerin peşinde koşmak insanı yıpratır… Hırsa kapılmak insanı yoldan çıkarır… Mütevazı yaşayan huzurlu olur… Kimseyle yarışmıyorum. Kendi hayatımı Allah’ın istediği şekilde ve takdir ettiği şekilde yaşıyorum… Gelenin, nerden geldiğini, kimden geldiğini ve neden geldiğini biliyorum. Namazını kılmamışsan, Kur’an’a dokunmamışsan, yediğin helal değilse ne anladın bu yaşamaktan? Bunun hesabı yok mu sanıyorsun? Ölüm var ve ölümün olduğu yerde ahiretten daha ciddi ne olabilir?
1000Kitap
Alone30 isimli okura yanıt verildi
Alone30
ღ ϓıιɖıરıɱ κεરεɱ çλɱßει ღ 😇🙏🏻
Haramda huzur ararsan huzur sana haram olur...
Akşamı kıldım, iki sayfa Kur’an’ımı da (Meâric Suresi) okudum. Yatacak yerim, yiyecek rızkım da var. Çayım da demleniyor. Okuyacak bi dünya kitabım da var… Afiyetteyim Elhamdülillah… Bir de hasbihal edeceğim refikam olsa iyiydi ama yapacak bir şey yok. Bu durumda benden daha mesud’u cennettedir 😂 Şunu alamadım, bunu satamadım, şuraya gidemedim, onu giyemedim, bundan yiyemedim derdim yok. Bugün bulduğumu bugün yerim, yarına Allah Kerim… Uzun emellerin peşinde koşmak insanı yıpratır… Hırsa kapılmak insanı yoldan çıkarır… Mütevazı yaşayan huzurlu olur… Kimseyle yarışmıyorum. Kendi hayatımı Allah’ın istediği şekilde ve takdir ettiği şekilde yaşıyorum… Gelenin, nerden geldiğini, kimden geldiğini ve neden geldiğini biliyorum. Namazını kılmamışsan, Kur’an’a dokunmamışsan, yediğin helal değilse ne anladın bu yaşamaktan? Bunun hesabı yok mu sanıyorsun? Ölüm var ve ölümün olduğu yerde ahiretten daha ciddi ne olabilir?
1000Kitap
Alone30
Çoğu metin hayatın olumsuzlarına odaklanırken bize güzel şeyleri unutturuyor,çok güzel ve anlamlı yazmışsınız kaleminize sağlık Allah huzurunuzu daim kılsın.🙏🏻
Farsça'da "Seni Özledim" şöyle söyleniyor: "Delem, berat teng şode" Bu ifadenin çevirisi şöyledir: "Gönlüm senin için sıkıştı"…🌼💙
Alıntı
Alone30
Gotina xwesh,li hemmî zmanada xweshe.😇
Tanpınar’a bunu neden yaptın Murat’cım :)))
7/10
·376 syf.·
2026 69. kitabı
Evet Murat’cığım, şimdi sana ne demeliyim bilemedim :))) Sen git edebiyatın duayeni Ahmet Hamdi Tanpınar’ı şekilden şekile sok, adama bin türlü eziyet çektir, sonra da gelip benden alkış bekle! Adam bugün yaşasaydı sana ne derdi, doğrusu çok merak ediyorum. Bu arada kitabını okurken Ahmet Hamdi Tanpınar’ın bütün fotoğraflarını inceledim. Dediğin gibi bayağı yakışıklı adammış. Sen o naif ruhlu, zarif parmaklı, zehir gibi çalışan zihne sahip adamı nelere bulaştırdın böyle? Adamı al, hiç olmayacak bir aşk üçgeninin içine sok; kafasını karıştır. Yetmezmiş gibi katil yap, hapse attır. “Bu da az oldu” deyip ölen Bahtiyar’ın ruhunu musallat et. Bitti mi? Yoo, kesinlikle bitmedi! Bu kadarla yetinmeyip eğitim seviyesi tavan yapmış dört asker komando ile boks dövüşüne çıkar. Adamın parmakları yazmak için yaratılmış be adam! :))) Senin nasıl bir hayal dünyan var böyle? Her neyse, bu benim seninle tanışma kitabımdı Murat’cığım. Ama mümkünse bir daha bir araya gelmeyelim lütfen. Hadi ben kaçar. Sevgiler :)
Tanpınar'a Huzur YokMurat Menteş · Everest Yayınları · 2026762 okunma
Alone30 isimli okura yanıt verildi
Alone30
✯Bellisperennis✯ Ne demek💐