ebru

ebru
@aloneinspace
Dikkat! Yıkılma tehlikesi vardır.
Yaşamı, her anının bir anlamı olacak şekilde kurmalı.
Sayfa 159·Kitabı okudu
Reklam
Düşünen bir insan için ücra yer diye bir şeyin olmadığına inanırım ben. En azından elimden geldiğince, nasıl derler, yosun tutmamaya, çağın gerisinde kalmamaya çalışıyorum.
Sayfa 145·Kitabı okudu
Her insan pamuk ipliğine asılıdır, aşağıda her an her şey olabilir. Ama o hâlâ kendine başka başka dertler arar, hayatını bozmaya çalışır.
Sayfa 138·Kitabı okudu
-Çok şey bilirsen çabuk yaşlanırsın, diye fısıldadı.
Sayfa 133·Kitabı okudu
Bulanık birtakım duyguların etkisi altında, yaşamın ondan uzaklaştığını hissederek, yeni bir şeylere duyduğu özlemle kendini belli bir yere kadar zorlamış, o yaşama şöyle bir bakmak istemişti... ve orada dipsiz bir uçurum, bir boşluk... veya çirkinlik görmüştü.
Sayfa 130·Kitabı okudu
Reklam