ebru

ebru
@aloneinspace
Dikkat! Yıkılma tehlikesi vardır.
-İnsan içinde "olup biteni" her zaman yüksek sesle dışavurabilir mi?
Sayfa 128·Kitabı okudu
Reklam
-Deyimi bilirsiniz: "Mutluluk bizim olmadığımız yerdedir."
Sayfa 126·Kitabı okudu
- Aşık olmak istiyorsunuz ama sevemiyorsunuz. Mutsuzluğunuzun sebebi bu işte.
Sayfa 122·Kitabı okudu
Mutsuz biriyim çünkü.. yaşama sevinci, isteği yok içimde.
Sayfa 121·Kitabı okudu
Zaman bazen kuş gibi uçar gider, bazen sümüklüböcek gibi ilerler; ama insanın en çok hoşlandığı, onun çabuk mu, yavaş mi geçtiğini fark etmemesidir.
Sayfa 112·Kitabı okudu
Reklam