Kimyasal tatlandırıcılı bir gıdayı alır almaz beyninize şeker girdi emri geliyor ve o da insülin salgılanmasına yol açıyor. Ortamda şeker olmadığı için insülin kandaki açlık şekerini düşürüyor. Doğal olarak karnınız acıkıyor ve daha fazla yiyorsunuz.