insan siluetlerinin içinden geçiyorum,
sadece sen varsın berrak, gerisi bulanık.
çehrem alçaldı vardım yanına düştüm,
gölgem eksiliyor, içim eskiyor..
suretinde bir çizik, alnındaki yara bendim,
kaçarken ki korkun, gülerken ki tedirginliğin bendim,
gözündeki buğu, kirpiğine değen yaş bendim,
uzaklara bakışın, içine çektiğin duman bendim,
yaşama sevincimi boğazlayan boynumdaki tanrı sensin..
ilahtan çaldığım hüzünler seni hatırlatıyor,
bir plak, bir kaset, bir cd'lik sevdalar,
kötü ruhlar dingin kuşlarla uçarlar.
kalp, göz ve diz kapaklarımı satıp,
bir miktar para ile çıplak bedenimi hissizliğine buluyorum..
benden sana çıkan tanrı'lar,
sonrası senin varlığın,
bana tanrı, başkasına kuşsun biliyorum,
tanrı'nın yokluğu ile senin varlığını kıyaslıyorum.
içimden içimden...