altinbas34

altinbas34
@altinbas34
her şeyim tastamam, bir senin varlığın bir de tanrı'nın yokluğu eksik.
" Sessiz Rad"
seziyorum üzerime düşecek karanlık korku, sadakatsiz pencerem, platonik kapı kolu... pencere içimde, kapı özlem dolu kalbime yakın, içimde bir dualık allah korkusu var! bir ölüm kaç mekanı terkeder? kaç korkuyu bitirir? neden ölünün başında sure okur insan? allah büyüktür, insan nokta. ben onu düzine düzine kalbimde büyütüyorum... o bunu biliyor, dışım bilmiyor.. soyutlasamda ırmağından kendimi, bir anda savrulup kayboluyorum, su dışımdan, çamur içimden uzak. bir şey fısıldıyor kulaklarıma, sen çamur, çamur içinden dışından daha yakın.... bu sevdadan daha platoniğini bilmiyorum. yakınlaşmamız ansızın olacak, kırık, üryan, sarhoş...
Şiir
Reklam
içimde bir dualık allah korkusu kalmış. onu da ölüme sakladım.
" Siyah Boşluk"
yeşil fezam, farız farahlarda tattığım hüznüm, ve gördükçe içime akıttığım tortu lağım. kader muzip bir tavıra bürünüp, döndürürken başımı, gözümde ilah sevinci, içimde ihlal, infilak eden sen karanlığı.
Şiir
" Kadar"
izliyorum dışarıdan bakıyorum artık yabancıyım kendime de tanıyamıyorum eskisi gibi değil hiçbir şey değişiyor acıyor ama geçmiyor kalbim sıkışıyor kaç kere daha kırılır ki kırılıyor vuruyor tek tek düşüyordu damlalar ağlamıyorum alışıyorsun zamanla onun da farkında değilsin aslında yetişemiyorum hiç bi şeye erteliyor gibi hayat bulmaca gibi çözsen ömür biter çözemesen yaşarken sen boğuluyor gibiyim derinlerde saklıyorum kendimi çözülmüyorum keşfedilmeyi bekleyen kayıp şehir misali derin derin çeksem de bütün nefesimi yetemiyor ciğerime soluyor yüzüm gömülmeyi bekleyen bir ölü eriyorum git gide içten içe azar azar hemde
Şiir
" Kırık Sonsuzluk"
umursamıyorum içimdeki güneşi, aydınlık belki de zaman kaybı olabilir. şeker bahçeleri kuruyorum maviliğe, mavi belki de gökyüzü olabilir. harabelerden armut topluyorum, belki de yalnızlık sen olabilir. gözlerimde kaybına kahrolan bir ben var, ah biliyorum mavide sensin güneşte, bilmem yüreğin kimin paslı aleminde, yüreğime serpilen yağmura ağlıyorum. sentetik perçem, sahte gülüşlerde, herkesin içinde sen varken, senin içinde biraz ben varım. gökyüzüne bak geceye bir çizgi bırak. seninle çıkmak zikzaklar çizerek yıldızlara. içime bak kıvılcımları hisset, bana bıraktığın ışıklar sonsuza dek parlayacak.
Şiir
Reklam