Ibrahim Altınbıçak

Ibrahim Altınbıçak
@altnbck
null
Ayrım
8/10
·126 syf.··
Beğendi
·
2020 11. kitabı
yakın zamanda okuduğum,yakın bir arkadaşım ikinci eseri.ilk olarak okuma şansını yakalamanın mutluluğunu da ekliyorum.buradan kadim dostuma başarılarının devamını dilerim. edebî olarak;büyük bir realist roman.hikaye iki bölümden oluşuyor.eddie baş karakterinin ve dostunun yaşadığı ırkçılığı onun gözünden görüyorsunuz.psikolojik olarak toplumsal ve bireysel yozlaşmanın ne denli zarar verdiğini hissettiriyor.yer ve mekan algısı hayali olarak oluşturulmuş, bu da hayal gücünüzü zorlayıcı bir etken.kırılgan ve yorulmuş olan karakterimiz yazdığı bir kitabının yayımlaması hayaliyle dolu ve bunun uğraşı içinde.bu yolda yaşadığı olayları konu ediniyor.ikinci bölüm ise en benim için en çarpıcı yeri.ikinci bölüm baş karakterin yarattığı dünyada birbirini tanımayan bir düzine insanın,bilmedikleri bir yerde,duvarla çevrili bir alanda uyanmasıyla başlıyor.yemek ve içmek gibi hayati ihtiyaçları yabancı bir uçan cisimle sağlanıyor.ne olduğunu ve nasıl bu hale geldiklerini anlamaya çalışırken geriliyorsunuz.siyahi ve beyaz insanların birbirine üstünlük kurma çabası da eklenince ırkçılığı ne denli kanlı sonuçlar doğuracağına tanık oluyorsunuz. kısaca;bu yozlaşmış günümüz edebiyatına bir nostaljik dille girmeye çalışan kadim dostum için herkese okumasını tavsiye ediyorum.yeter ki sosyal ve kültürel yozlaşma üzerine yazmaya devam etsin.kalemine sağlık.
Edebiyat
Eddie'nin GüneşiMehmet Ekinci · Luna Yayınları · 201913 okunma