"Her şeyin gerçek ve kalıcı olanı içinde bulduğundur. Dıştaki hiçbir şeyin kalıcı olmaması Tanrının bize büyük bir hediyesi aslında. Tanrı dıştaki her şeyin bir gün gitmesini sağlayarak,bizi içimize bakmaya,değer verdiğimiz, arzuladığımız şeylerin dış dünyadaki gölgelerini değil, içimizdeki asıllarını bulmaya zorluyor."
Bağlanabilmek için önce bağımsız olmak gerekir.
Oysa, insanların çoğu,yeni ilişkilere eski bağlarla geliyorlardı. Geçmişten taşıdıkları ister güvensizlik,ister anlaşilamamak, isterse de çevrelerine ördükleri savunma duvarları olsun, her bağ yeni ilişkiyi özgürce yaşamalarını engelliyordu. Daha önceki ilişkilerinde haksızlığa uğradıkları konusunda belki haklıydılar ama, haksızlık edenin karşı taraf değil de, bir türlü bırakamadıkları geçmişleri olduğunu göremiyorlardı..