Kesinlikle okumanızı tavsiye ettiğim bir kitap...
Okurken direkt aklıma gelen şey hangi dönemde yaşıyo olursak olalalım ne yazık ki bazı zihniyetler aynı kalacak.. Eğitim ilk öncelikle ailede başlar evet ama ya ailelerimiz bir birey yetiştirmekten ziyade bizleri bir kukla sanıp oynatırsa?
Hayatta bazen kimseyi dinlemeden kendi benliğimizi bulup o yolda ilerlemimiz gerektiğini bilmemiz lazım. Her şeyden önemlisi "sen ne olmak istiyorsun?" Eğer buna cevap verebiliyorsan çevrendekileri aldırmadan ilerlemen lazım..
Veee her zaman şunu söyle "carpe diem"...