Ma-bera-yı vasl kerden amedim Ne bera-yı fasl kerden amedim •Biz bölmeye, parçalamaya gelmedik... Biz ayrılanları buluşturmaya, uzak düşenleri kavuşturmaya geldik...
Çok güzelsin Amedim..
Seni çekemeyenler seni sevmeyen ölsün.. Hazmedemeyenleri adeta kudurturcasına bu gece Amed’te newroz havasında şampiyonluk kutlamamızı yaptık. Süper ligin Sefiri tek büyük Amedspor 💚❤️
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
4 büyük takıma elveda hoşgeldin Amedim Amed wârê mêrâneee şêrânee
Şampiyon amedim🥳
Amedim
Yüzümüz gülüyor olabilir ama içimizde şakiro"nun Mırın emrê xwede ye ez dımırım dediği yerdeyiz."
Kurdî
Yarın Amed spor ve Iğdır maçı var haydi yigitlerim Amedim yenebiliriz onları