Fırat nergiz

Fırat nergiz
@amedli_kitap
Serbest
Yeteri kadar değil
Diyarbakır
diyarbakır
340 okur puanı
Şubat 2022 tarihinde katıldı
Şiir/ şarkı
Şimdi saat sensizliğin ertesi Yıldız dolmuş gökyüzü ay aydın Şimdi saat sensizliğin ertesi Yıldız dolmuş gökyüzü ay aydın Avutulmuş çocuklar çoktan sustu Avutulmuş çocuklar çoktan sustu Bir ben kaldım, bir ben kaldım Tenhasında gecenin avutulmamış ben Bir ben kaldım, bir ben kaldım Tenhasında gecenin avutulmamış ben Şimdi gözlerime ağlamayı öğrettim ki bu yaşlar Utangaç boynunun kolyesi olsun Şimdi gözlerime ağlamayı öğrettim ki bu yaşlar Utangaç boynunun kolyesi olsun Bu da benim sana, bu da benim sana Ayrılırken hediyem olsun Bu da benim sana, bu da benim sana Ayrılırken hediyem olsun Soytarılık etmeden güldürebilmek seni Ekmek çalmadan doyurabilmek Ve haksızlık etmeden doğan güneşe Bütün aydınlıkları içine süzebilmek gibi Mülteci isteklerim oldu ara sıra, biliyorsun Şimdi iyi niyetlerimi Bir bir yargılayıp asıyorum Bu son olsun, bu son olsun
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
. Pir Sultan ABDAL
AÇILIN KAPILAR ŞAHA GİDELİM Hızır Paşa bizi berdar etmeden, Açılın kapılar Şah'a gidelim, Siyaset günleri gelip çatmadan, Açılın kapılar Şah'a gidelim. Bunda bilmeyeni bildirirler mi Eli bağlı namaz kıldırırlar mı Yoksa Şah diyeni öldürürler mi Açılın kapılar Şah'a gidelim. Aslımız Muhammet kıyman cellatlar Üstümüzde bite davacı otlar Ölüm allah emri ya eziyetler Açılın kapılar Şah'a gidelim. Her nereye baksam yolum dumandır Pirim bana küfür etse imandır Zincir boynum sıktı halim yamandır Açılın kapılar Şah'a gidelim. Sağlıklı mı ola dostun illeri Karşıda görünen tozlu yolları Şah'tan elçi gelmiş dem bülbülleri Açılın kapılar Şah'a gidelim. Güzel Şah'ım çıktı m'ola köşküne Can dayanmaz gayretine müşkine Seni beni Yaradan'ın aşkına Açılın kapılar Şah'a gidelim. Kapısı yok bacasından bakarım Gözlerimden hasret yaşı dökerim Şah'a giden bir bezirgan tutarım Açılın kapılar Şah'a gidelim. Pir Sultan Abdal'ım güzel şah canım Ağlamaktır benim demim devranım Arşta melek yerde çeşm-i efgânım Açılın kapılar Şah'a gidelim. Pir Sultan
Ego
Bu kadar kibir kendini yüksek görme niye Ey insanoğlu hiç ölmiyecekmiş gibi yaşamak niye çok şükür ki ölüm var ve herkes ölecek dağlar kadar büyük ve yüksek egosuyla 2 metre toprak çukura sığacak vesselam..
Teşekkür ederim yine biri çıkıp sorgulattı insanlara olan katıksız sevgimizi herkesin gönlü güzel düşüncesini.
insanlar insanlar insanlar kendi kaf dağı kadar ulaşılmaz ve büyük gören insanlar küçüçük bir dikene ah vah eden insan değil mi bu kadar kendini ulaşılmaz his ettiren kibir niye...