eyl

eyl
@amet3stmoon
sadece icimde susmak istemeyen bir ses oldugu icin yaziyorum
saçlarımızın birbirine karışıp bütün çıplaklığımız ile gözlerimizin buluşmasını isterdim. nefes alışverişini hissedip kokusunu almak isterdim. heyecandan dilim sürçer, gözlerimi alamam ve saçma sapan nefes alışverişlerim olur. belki nefes almayı unuturum. şuan heyecanlandım bile, düşünmesi bile güzel. tenine dokunmak isterdim. omuzlarına dokunmak isterdim. en kötüsü ise sadece istemekle kalmam. uzakta olduğunu bilmek tarifsiz bir acı veriyor
Ali metin isimli okura yanıt verildi
eyl
keşke ben yazmış olsaydım bana ait değil