İnsan olmak, gerçekten zordur.
Eğer ki şu yeryüzünde, çok fazla acı çekmeden, kendimize fazlaca zarar vermeden, biraz olsun huzur bulabiliyorsak, ne mutlu bize.
Öyle anlar olur ki,boşlukta hissederiz kendimizi,
Oysa bir yanılgıdır bu
Çünkü sürekli olarak boşluktayızdır zaten.
Hep daha fazlasını isteriz ve hep,elimizde olanı da yitiririz.
Hep daha mutlu,varlıklı yaşamaya can atarken,sahip olduğumuz şeyleri de kaybederiz.
Bireylerle Ailelerle Gruplarla ve Toplumla Sosyal Hizmet
Diyeceğim o ki, hayatta
korktuğun, çekindiğin, sindiğin her ne ise, en büyük yenilgin,
başarısızlığın ne ise, onunla yüzleşebilirsen,
onun gözünün
içine içine bakabilirsen o, sonunda senin en
büyük
özgürlüğün
ve başarına dönüşüyor...
Ece Üner