siz hayatı falan görmediniz, onun hakkında hiçbir fikriniz yok, gerçekliğe yalnızca teorik olarak aşinasınız. Acıları küçümsemenizin ve hiçbir şeye şaşırmamanızın çok basit bir nedeni var; lüzumsuz uğraşlar, maddi ve manevi olarak yaşamı, acıları ve ölümü küçümseme, yaşamı anlama ve mutluluk