“Neticede hepimiz düşe kalka ilerliyoruz.Hepimiz elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz.Kendi mücadelelerimizi veriyoruz.Kimsede cevap anahtarı yok ve herkes içten içe biraz kayıp.”
“Başarı genellikle bir başarısızlıklar dizisinin sonucudur. Bunu unutmamaya çalış. Başarıdan hiçbir şey öğrenemezsin ama başarısızlık sana birisi hakkındaki her şeyi öğretebilir. Özellikle de kendin hakkında .”