Eziyet etme kalbine. Biliyorum, çok şey yaşadı. Çok yordun kalbini, biliyorum. Sadece sen de yormadın, başkalarıda müdahale etti çok.
Ama bırak.
Çevren yüzünden, toplum yüzünden, o güzel kalbine yaptığın haksızlığın farkına var, çünkü ''iyi'' olmayı herşeyden çok hak ediyorsun, hemde şüphesiz.