Ayşe

Ayşe
@anc6
Be the reason someone smiles today.
#BaranAmedi
Güvensizken Kolay mı sandınız? Yaşamaya çalışmayı. Onca kırılganlıkta, Umudunuz yokken bile, Durup bir başınıza ağlamayı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne mutlu her şeyden vazgeçene; her şeyden vazgeçtiğine göre hiçbir şeyi elinden alınamayacak, eksiltilemeyecek olana.
Mutlu muyum yoksa mutsuz mu, bilemiyorum ve bu umrumda bile değil.
Hiçbir şeye ait değilim, hiçbir arzum yok, hiçbir şey değilim.
Kendimi arıyorum ve hiçbir şey bulamıyorum. İstiyorum ve olmuyor.