Kitap konusunda hayal kırıklığı yaşadım açıkçası, daha çok tavsiye, çözüm önerileri bekliyordum. Gelişim evreleri yazılmış. Bence bu dönemdeki çocuklara göre yetersiz sayılabilir.
Ne çok uydurma şeyler varmış.. Gözü açan bir kitap olmuş, tekrar tekrar okunması gerekir. Bende notlarıma bu şekilde aldım. O kadar uydurmanın ortasında bazen insan doğruyu unutabiliyor. Zevk alarak okudum. Bilgi güçtür, uydurma efsane yok, direk bilgi.. harika..