Sen Üzülme Diye

Sen Üzülme Diye
@angelc
Ölü güller biriktiriyorum gülüşümde
"Zira yalnızca empati kurduğumuzda bir konuyla ilgili olarak konuşabilme onuruna sahibiz."
Sayfa 45
Reklam
"Hayır, kalbim o kadar kötü değil! Sadece hassas! Fazlasıyla hassas! Bu da kalbimin kötü olduğunu göstermiyor mu?"
Sayfa 36
"Dünyada en çok çocukları kendime yakın buluyorum."
Sayfa 27
"Sevmek insanca bir şey, ancak insanca sevmeyi bilmek lazım!"
Sayfa 12
"İnsanın kalbini anlamak olanaksız bir şey!"
Sayfa 3
Reklam