Neredeyse her sayfasını hayretler içinde okuduğum, sayfaları çevirdikçe daha ne olabilir derken her yeni sayfada insanı şoka uğratıp başından aşağı kaynar sular dökülmüşçesine tuhaf ama sinir bozucu bir hale sokan bir kitap. Üstelik okunulanların gerçek olması da cabası. Gerçek olmasa bu kitabı okumayın diyeceğim ama okuyun ki neler yaşanmış ve neler yaşanmamalıydı bir görün.
Telaşla geçirdiğimiz şu hayatta unutmamamız gereken küçük ama önemli noktalara değiniyor. Sohbet tadında güzel mesajlar içeren tatlı bir kitap. Şermin Yaşar yine güzel bir eser çıkarmış ortaya.
İnsanlık ve ölümle ilgili unutulmaması gereken mesajlar içeren küçük kısa hikayelerden oluşuyor. Gayet güzeldi sonunda yaşam ve ölümle ilgili sonuçlar çıkarıyorsunuz