Melekk

Tahsilliyiz belki, iyi okullarda okuduk, sözüm ona kültürlüyüz, yetiştirdik kendimizi, paramız var, yabancı dilimiz var, görgümüz var. Ama çaremiz yok. Bu gerçek. Hepimiz çaresiziz.
Sayfa 223·Kitabı okudu
Reklam
Sonra bir soru buldum kendime. Beni içine düştüğüm dipsiz kuyudan kurtaran bir ipti bu soru: "Ne malum?" Ne malumdu böyle olacağı? ... "Acaba" ile başlayan her ihtimal karanlıktı.
Sayfa 197·Kitabı okudu
Alıntı
İnsanların talihsizliklerinin başkaları için şükür vesilesi olduğunu o zaman bilmiyordum.
Sayfa 172·Kitabı okudu
Alıntı
Ancak mezarda bitiyor hayat. Mezara girmedikçe, göğsünün altındaki kalp attıkça sen de istiyorsun hayattan payını...
Sayfa 163·Kitabı okudu
Alıntı
Herkes kendini dünyanın en dertlisi sanıyor.
Sayfa 163·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam