📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gece oldu: Ah, öyleyse ışık olmak zorundayım! Ve geceye ait olana susamak! Ve yalnızlık!
Gece oldu: Şimdi içimden bir pınar fışkırıyor arzum konuşmayı arzuluyorum.
Gece oldu: Şimdi daha yüksek sesle konuşur tüm kaynayan pınarlar. Ve benim ruhumda kaynayan bir pınardır.
Gece oldu: Ancak şimdi uyanır tüm aşıkların şarkıları. Ve benim ruhum da bir aşığın şarkısıdır.
Böyle Buyurdu Zerdüşt